En dan gaat het beginnen - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Frenk Puijk - WaarBenJij.nu En dan gaat het beginnen - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Frenk Puijk - WaarBenJij.nu

En dan gaat het beginnen

Door: Frenk

Blijf op de hoogte en volg Frenk

19 April 2016 | Nederland, Nieuw-Vennep

En dan staat onze reis eindelijk op het punt van beginnen. Na ruim een jaar erover denken, alles plannen en vooral alles regelen, gaat onze reis morgen dan eindelijk van start. De tassen staan klaar, de spullen zijn gepakt en nog even een nachtje slapen voor we ze ook echt om mogen doen om onze weg naar het vliegtuig te vinden.
Morgenochtend begint onze reis op Schiphol, vanaf waar wij om 13.05 vertrekken richting Moskou met Aeroflot. Een niet al te lange vlucht, waarna we een paar uur overstaptijd hebben, voor we in het vliegtuig richting Sjanghai stappen. Als alles volgens schema verloopt, komen we de 21e dan uiteindelijk aan om 10 uur 's morgens, lokale tijd.
We zijn benieuwd naar alle indrukken en ervaringen die we gaan opdoen in het komende halfjaar en we zullen proberen om jullie hiervan ook zoveel mogelijk op de hoogte te houden!
Nu eerst maar genieten van voorlopig de laatste momenten thuis en dan komt ons volgende berichtje hopelijk uit China!

Frenk & Marcel

• 19 April 2016 - 23:01

Bé Eb Betty Mulder:

Hallo Frenk en Marcel,
    Wij wensen jullie een goede reis, veel plezier en over een tig aantal maanden een behouden thuiskomst. We hebben net bij Marcel de map met jullie voorbereidingen op deze reis bekeken. Dat zag er top uit. We zien nu al uit naar jullie eerste verslag. Bye bye zwaai zwaai.

• 20 April 2016 - 09:32

De Nicolaasjes:

Frenk en Marcel,

Wij wensen jullie een goede reis, met heel veel mooie ervaringen en veel plezier.
    Wij kijken er naar uit om jullie reis te volgen en verhalen te lezen.
    Geniet ervan.